Full fart!

Idag har det varit fullt fart på mej. Jag känner mej så duktig.
Men nu värker både fötter och rygg.

Jag har hunnit med
*Städa vardagsrum+hall
*Tvättat alla bebiskläder och sängkläder/handdukar
*Käkat på södra brunn med mamma. Sen spelade vi tvspel i 2 timmar!!! Så jag fick lite vila.
*Varit ut med Freja
*Gått förbi John&Kerstin och hälsat på. Skulle kika på lammen men jag glömde det, haha!
*Lagat mat, plockat undan, diskat osv.
*Bäddat rent i spjälsängen och vagnen.

Jag har hunnit med en hel del idag med andra ord.
Jag känner att jag hållt i gång mycket. Så nu hoppas jag att jag somnar snabbt ikväll.
Ska bara ut med Freja en sväng till nu innan sängen väntar.
Och i morgon är det Andra avenyn. Me like onsdagar!
Någon mer än jag som följer den serien?!
Jag har sett den för första början och jag tycker fortfarande den är bra.
Och det är så spännande just nu. Vissa perioder kan vara lite sega, men nu har det börjat hända saker igen.
KLockan 09:00 kommer det ut på webben och 21:00 går det på tv. Men jag brukar aldrig kunna hålla mej till kvällen!

Svammel svammel... Nu väntar Freja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0