Ett tag sedan

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev sist. Är kass på att uppdatera, jag vet! Men jag har aldrig något vettigt att skriva känns det som. Jag ska lägga upp nya bilder på magen så fort jag tar hem kameran igen, glömde den hos mamma. Det är henne egentligen men jag lånar den just nu eftersom våran inte funkar :(
Jag gick in i vecka 34+0 i tisdags. 6 veckor kvar. Så nära, men ändå så långt borta. Jag längtar så jag spricker!

Igår var jag in till gävle en sväng och gick på stan. Var 100000 år sedan jag gick på stan känns det som.
Fyndade lite bebiskläder och en snygg väska. Min blivande BBväska kanske ;) Jag är supernöjd med den iaf.
Jag fick sällskap hela dagen av kusin Amanda, trevligt. Vi åt varm smörgås på flanör och gick runt massa affärer och kika. En mysig dag med kusin.
Efter ett tag så tog jag bussen ut till valbo för jag ville på IKEA men dom hade stängt och det visste inte jag. Gick runt lite på köpcentrum och hittade en bok och en tshirt till magnus.
När jag kom hem så slog jag in det i folie och klippte ut ett pappershjärta och skrev jag älskar dej på det. Sen la jag det under kudden i sängen så han hittade det när han gick och la sej. Synd att jag hade hunnit somna före bara, haha. Han blev glad och det var bra.

Idag så har jag jobbat en sväng på fm. 7-12. En lugn och skön förmiddag hade jag.
Dom ringd från babyproffsen idag och sa att skötbordet och bilbarnstolen hade kommit in. Så efter jobbet följde jag med mamma till gävle och hämtade det. Plus gratispaket man får där.
Följde med mamma till brynäs och hälsade på Sophie&Charlie. Blev kvar där tills magnus kom och hämta mej klockan 17.
Är supernöjd med bilbarnstolen och skötbordet! Kommer bli toppen!
Och nästa vecka kommer vagnen. Men jag tror jag väntar tills vecka 11 och hämta den. Och sista veckan/dagarna i mars så ska jag ta hem sängen som står hos mamma och bygga upp den och bädda. MYS!

Nu blev det ett låååååångt tråkinlägg utan bilder och bara massa svammel.
Bilder på magen kommer snart. Kommer kanske visa bild på skötbordet och stolen också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0