Det kommer bli bra!

Vagnen kommer inte vara för liten för min bebis som jag trott, om jag nu inte får en giganstisk bebis.
Var till Johan och Marie en snabbis ikväll så lilla Melvin skulle få provligga och han fick plats. Liet trångt var det, men han blir 6 månader nu i april och då brukar man ju byta till sittdelen.
Förresten så trångt var det inte, det var bättre plats än jag trodde det skulle vara. Så nu kan jag känna mej lugn!
Sittdelen i min vagn kan man fälla helt bak så bebis kan ligga och sova i den sen när h*n blir äldre.
Tror det kommer bli toppen jag!



Idag har jag tvättat alla bebis handdukar och sängkläder. Det hänger på tork nu, sen ska jag stryka det.
I morgon ska jag tvätta alla bebis kläder och stryka dom.
Sen ska jag packa min BBväska! Känns som om det börjar bli dags att göra det. Även om jag kommer gå över jätte långt. För det tror jag att jag kommer göra.


Kommentarer
Hanna, mamma till Ellen

Va mysigt att tvätta och fixa med alla bebiskläder, det är speciell känsla!!

2010-03-29 @ 23:45:30
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0