BM besök

Idag var jag som sagt till BM på mitt nästa sista besök.
Allt var bra med bebis idag. Hjärtat slog för fullt och h*n levde om i magen.
H*n har inte fixerat sej ännu men det är inte alla som gör det heller sa hon.
Mitt sista besök hos BM har jag den 12:e april. Samma dag som jag är beräknad. Så innan jag gick idag sa hon att hon var den första som gratulera oss till bebisen om vi inte ses mer. Men jag är 100 % säker på att vi kommer träffas igen. Jag kommer att gå över tiden, känner det på mej! Hoppas det bara blir några dagar, men sånt vet man aldrig.

Efter BM så åkte vi och käka kinamat. OJ så gott det var och mätt blev jag.
Sen åkte vi till IKEA en sväng och kikade lite. Magnus åkte tillbaka till jobbet och jag tog bussen hem.
Hade så ont i fötterna när jag kom hem, har gått omkring mycket idag. Så jag lära sitta ner ett tag innan jag gick ut med Freja.

Nu ska jag lägga mej och vila en stund. Magnus ska titta på hockey ikväll så vi får se vad jag hittar på då!



Kommentarer
Anonym

Hoppas förslossningen går bra :'D BARN ÄR UNDERBARA

2010-03-26 @ 21:11:37
URL: http://conler.blogg.se/
micksan

Vi har bf 13 april, så dagen efter er :)

2010-03-28 @ 01:53:48
URL: http://micksan.org/lillalyckan
Linussilja

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-12-18 @ 21:35:20
URL: http://linussilja.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0