Zeldas första semester

Förra veckan så var vi iväg på Zeldas först semester.
Vi åkte till jävsö. Blev är måndag-onsdag så det var en minisemester bara.
Men vi hade det så mysigt och det var skönt att komma bort ett tag och bara mysa.
Blev ett besök på järvzoo och vi såg massa söta vargungar, björnungar, älgkalvar.. Super söta!
Jag tror vi fick se alla djur på hela järvzoo utan rävarna och järvarna.


Fina vargar

Söta björnbebisar

Söta små älgkalvar

Fick inga bra bilder på vargungarna, men fy sjutton så söta dom var.
Man ville bara gå in och mysa med dom, sötisar. Men då hade man väl blivit mamma vargs lunch.

Schillingarna fick man däremot gå in och gosa med ;)


Han stod och pussa en massa på min hand ;)

Zeldas storkusiner var med till järvsö




Jag fyllde år den 4:e juli och Magnus gjorde en supergod och fin tårta till mej.
Fick massa fina presenter också :)

MUMS!


Zelda och jag var hem till Mirris i torsdags och hälsa på henne och Mille. Elin var där med.
Vi åt mumsig paj, god glass och goda jordgubbar. Kikade på film, prata och bara hde det bra :)


GOBITAR!


Bästa Elin och bästa Zelda



Idag har moster Lisan och Joakim varit här och hälsat på. Dom bjöd på korv, gott!
Jag bjöd på bostomngurka som var gammal!!!!! Såg det efter som ätit... Hoppas ni inte får ont i magen nu!
Det var inte meningen iaf.....




Nu ska Zelda få ett bad och lite mat innan det är dags för sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0