Valbo

Idag på fm tog jag och Zelda en tur till valbo. Jag köpte ett par converse skor som jag suktat efter i all evighet. Jag är SÅ nöjd med dom, älskar dom!
Fyndade även ett skön badrock, fransgardin som jag ska i hallen, en söt klänning till Zelda och nytt nagellack.
Jag älskar rea ;)

Dessa skor kommer användas flitigt!


Nu ikväll så har jag städat och donat lite. Får ju finbesök imorgon av Elin, Mirris & Mille så då lär man passa på.
Tänkte bjuda på tacos, mumsigt!
Zelda och jag har haft det supermysigt nu på kvällen. Kikat på Livet på BB och kramats och skrattat :) MYS!
Magnus pratade bara i telefon hela tiden. I hela 57 minuter!!!!!!
Men nu ska vi natta Zelda och lägga oss framför en film. Sen väntar sängen för oss också!



Ska ta hem Freja snart också, jag saknar henne. Hon är hos mamma nu för hon har semester och då ville hon ha Freja hos sej lite! Men snart får hon komma hem. Längtar efter henne...

Min vackra flickor!


Kommentarer
Madelene & Vincent

Naaw, stor tjej då ju! :D

Hur stor var hon när hon föddes då? :)

Kram

2010-07-22 @ 13:13:34
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Janni - mamma till Emilia <3

Ja allt är jätte bra med oss!! det är sååå underbart ju!! :)

Hur stor är din lilla nu? Kramar

2010-07-22 @ 16:34:06
URL: http://jhfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0