Tacos

Elin har nyss åkt hem efter att ha spenderat kvällen med mej och Zelda. Vi har ätit tacos, spelat spel, pratat massa och kikat på tv. Har haft en riktig myskväll. Mirris&Mille skulle komma också men Mille var inte på humör för det så dom stanna hemma. Det var synd, men vi får träffas en annan dag.

Det har inte varit min lyckodag idag. Tidigare idag när jag skulle åka till ICA så la jag in 4 kassar pantburkar i bilen, stängde dörren och skulle gå runt och sätta mej och åka iväg men.... Jag satt fast!!!
Klantig som man är så lyckades jag klämma fast hela pekfingertoppen! AJAJ! Öppnade dörren och sprang upp och spola kallt vatten på den. Gjorde jätte ont! Tog en alvedon, la mej på kökssoffan med fingret i ett glas kallvatten. Samlade mej lite och åkte sen upp till mamma och gnällde lite och sen åkte jag till ICA.
Verkar som om jag klarar mej från blånagel iaf, tack och lov. Men man vet aldrig, för det är en mörk färg som börjar växa under nageln nu... Hoppas det inte blir mer!
Tur jag haft en mysig kväll med bästa Elin :)

Lånade hem mamma&pappas kamera idag och la över alla bilder på datorn. Dom hade massa fina på Zelda och Freja som jag ville ha.













Zelda blir 12 veckor idag. Helt otroligt vad fort tiden går.
Men det känns som om hon alltid har funnits hos oss.
Likaså med Freja som blev 4 år den 16:e juli, känns som hon alltid varit med oss också.
Mina vackra, underbara flickor... som jag älskar er


Kommentarer
Marie

Jättefina bilder! :)

2010-07-23 @ 07:44:56
Madelene & Vincent

Ja då var det en rejäl skillnad! Vince väge bara 3040 och var 48 cm :)

2010-07-23 @ 13:31:47
URL: http://maddeluttten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0