Regnsöndag

Va underbart det har varit med en regndag. Det behövdes verkligen.
Det regnar fortfarande och det doftar underbart ute!

Igår var Magnus, jag, Zelda och Freja på en liten minipicknik. Vi åkte till gysinge.
Det blåste på ganska bra så vi slapp myggen, tack och lov.
Så tog vi en liten promenad. När vi kom hem åkte vi till Magnus bror och blev kvar där hela kvällen.
Blev bjuden på fika och mumisg pizza.
Zelda var så fruktansvärt trött när vi kom hem så hon slockna i sin säng klockan 22 och sov till 05:45. Somnade om strax efter 06:00 och sov till 10:30. Hon är så duktig.
I vanlig fall somnar hon mellan 23:00-00:00 och sover till 6-7, äter somnar om och sover till 10-11.
SÅ vi får sova bra om nätterna!

Idag var vi bjuden på mat hem till Magnus föräldrar, massa gott! Och mumsig paj till efterrätt.
Sen har vi bara varit hemma och njutit av varandra.

Just nu ligger Zelda och sprattlar i sitt babygym, Magnus ligger bredvid och Freja står och pussar Magnus.
Jag sitter också på golvet och har slagit på One tree hill!
MYSPYS!! Freja jagar lite flugor emellanåt! Sötnosen!


Zelda i magen, vecka 40+0 tror jag det var. Det är sjukt att hon legat i min mage. Men jag är glad att hon äntligen är här med oss! Som vi längtade efter henne!

UL. Jag var i vecka 17+3 när det gjordes. Jag var så sjukt nervös inför det. Jag gjorde tillochmed ett grav.test dagen före och samma morgon för att vara säker att jag var gravid. Sen var jag rädd fr att dom skulle hitta något fel eller att hjärtat inte skulle slå. MEn allt så toppen ut :) Och det var så häftigt att se henne där inne.

Och här är lilla bebisFreja, bara 5-6 veckor gammal med 2 av sina söta syskon. KOmmer aldrig glömma dagen då vi åkte och tittade på valparna, jag och mormor. Jag skulle bara kika. OCh när vi kommer dit så kommer 10 små söta valpar och springer mot oss. Helt underbara. ALLA kom fram, utom Freja. Jag ville egentligen ha en hane, men jag blev så fäst vid Freja. Och jag ångrar mej inte ett dugg att jag valde henne. Hon är den underbaraste hund jag någonsin träffas!

Och här är hon idag, 4 år senare och fortfarande lika underbar!



Nej nu ska jag fortsätta mysa med min familj! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0