Myskväll

Magnus, jag och Zelda har haft en myskväll ikväll :)
Vi åt upp tacosen som blev kvar från igår och sen spela vi spel! Jag förlora i båda spelen!
Zelda har somnat för natten för ett tag sen och vi ska strax lägga oss. Jag är supertrött.

I morgon funderar vi på att åka på en liten picknik hela familjen.
Freja kommer hem imorgon också, som jag längtar efter henne.

Min bror Johan ska hoppa fallskärm imorgon. Jag är nervös, men jag gissar att han är 1000 ggr mer nervös än mej, haha! Fast jag skulle vilja prova på det någongång, måste vara en sjukt häftig upplevelse.

Nej nu blir det bara massa svammel... Det är bäst jag går och knyter mej nu!

GOD NATT!

Jag älskar dig ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0