Mina dagar i bilder

Iförrgår var jag, som jag skrev tidigare på kalas hos min kusin Joakim.
God smörgåstårat och god tårta! Trevligt sällskap också :)











Lite komisk att jag inte hade ett ända kort på födelsedagsbarnet...


Igår hade jag taxen Klara på besök. Pälsen hade blivit lång och det var dags att rycka den.
Visar lite före och efter bilder. Man ser VERKLIGEN skillnad









Det blev lite skillnad va?!

På kvällen så gjorde jag en mumsig pizza som Magnus och jag smaskade i oss




Idag kom Marie och Melvin på besök. Det var roligt.
Träffas alldeles för sällan.


Söta Melvin


När dom åkte hem så kom Elin och hämtde mej&Zelda så tog vi en tur till valbo.
Fick med mej lite småfynd hem.



Jag har massa fler bilder på Freja, Zelda, familjen... Ja allt.
Men jag orkar inte lägga ut allt. Blir så mycket.

Zelda har varit en riktig piggilura dom senaste dagarna. Sover knappt någonting på hela dagen.
Hon somnar för natten vid 21-21:30 och sover på till sex sju tiden. Vaknar, äter, somnar om.
Hon är på glatt humör hela dagar också, trots att hon får så lite sömn.
Underbara Zelda. Hon är så duktig.

Häromdagen när jag var hos mamma och pappa så gjorde pappa en rolig leksak åt Freja.
Freja älskar ballonger men dom går ju sönder så fort dom landat och hon sätter tänderna i den.
Så pappa satt en ballong på ett snöre och sen på en lång pinne så fick Freja hoppa efter den. Hon tyckte det var superkul. Hon ser så rolig ut för hon försöker hugga tag i den men den studstar bara iväg. Så man kan nästan tror att hon studstar iväg den med nosen hela tiden. Gos Freja







Mina vackra flickor

Nej nu väntar sängen. Jag är ju så dum.
Zelda somnar ju så tidigt nu att jag själv borde gå och lägga mej då. Men istället sitter jag uppe. Men det är skönt också med lite egentid på kvällen...
Sängen var det ja...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0