Mamas place

Är hos mamma nu och har varit här nästan hela dagen. Magnus är på svensexa och Zelda, jag och Freja hade ingen lust att spendera dagen ensam så vi åkte hit. Ska sova kvar här. Magnus blir nog sen hem.
Han hade varit och spelat paintball och skickade en bild på sin höft sen. AJAJ vilka märken det blivit. Såg ut att ha gjort riktigt ont. Stackarn.
Har inte gjort så mycket. Ätit mat, pratat, målat naglar, kikat på tv, myst med Zelda och Freja. Bara tagit det lugnt och haft det bra. Fick supermumsig mat också, jag som valde :)

Tänte jag skulle kika lite på gröna milen som blir på 3:an klockan 21 och sen lär jag sova.
Det blir tidigt upp imorgon. Ska följa med till västerås och titta när Johan hoppar fallskärm. Spännande!
Det var ju inställt sist pga vädert. Så nu håller vi tummarna på att det är bra väder i morgon.

Sista juli idag, sjukt vad tiden går fort men ändå inte.
Och jag har ju glömt berättat att Magnus har fått nytt jobb.
Jag är så stolt över dej älskling :) Du är så duktig.
Så juli har varit en mycket bra månad. Jag har fyllt år, Freja har fyllt, Magnus har fått nytt jobb, Elin har fått jobb, det har varit superfint väder, Zelda växer och utvecklas mer&mer... ja det har varit en mycket bra månad. Augusti blir nog minst lika bra!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0