Kväller

Nu ligger Zelda och sussar sött i sin säng. Hon har (förhoppningsvis) somnat för natten nu.
Jag ska gå och göra henne sällskap alldeles snart. Är trött jag med.

Vi var till BVC idag och mätte&vägde. Min lilla, lilla tös. Du växer verkligen så det knakar.
Idag vägde hon 7570g och var 62cm lång. Älskade barn så stor du blir. Och på torsdag blir du 3 månader. Vart tar tiden vägen?!
Det känns både skönt och roligt att jag får så mycket beröm från BVC att jag har sån bra mat i tuttarna. Zeldas viktkurva flyger upp i skyn.. Idag sa hon att hon önskade att alla barn fick sån  bra mat som Zelda :) Det är så roligt att höra sånt. Och när dom ger en barn så mycket beröm så skiner man verkligen som en sol och känner sej som den stoltaste personen i hela världen!

Nej nu ska jag göra mej klar för sängen!
GOD NATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0