Härliga vindar

Idag är det lite svalare ute och det blåser härliga vindar. Jag njuter i fulla drag.
Har inte varit så stort fan av alla superheta dagar, tycker det har varit jobbigt.
Och attans va varmt vi har haft i lägenheten. Tur att vi har fått bo i Magnus föräldrars källare, annars hade vi nog avlidit allihopa! Fast nu är vi hemma igen. I fredags sov jag och Zelda hos mamma för Magnus var på metartävling. Det var svalt och skönt där också. Men nu bor vi hemma igen, borta bra men hemma bäst.
Det går bra, vi har inte lika varmt nu heller.

I lördags så var Zelda på sin första crusing med sin morfar, jag var också med.
Hon satt i sin stol och såg så nöjd ut, lillgumman. Blev en sväng till S-näs fram och tillbaka.

Jag har ju glömt att skriva att min älskade Freja fyllde 4 år i fredags. Min stora fina tjej.



Nu ska jag passa på att äta något innan lillhjärtat vaknar.
Förresten igår så somnade hon sådär supermysigt på mitt bröst. Som hon gjorde när hon var mindre.

Så mysigt!

Nu ringde Elin :) Så nu ska jag käka lite och sen åker vi ner dit en sväng!
 



Kommentarer
Emma,21 år & Gravid <3

Hejsan :)

Yes snart är det dags :)

Får vi hoppas iaf ;)



Enligt Rul i v20 så är det en liten tös ^^,

Namnförslagen hittar du i kategorin

"namnförslag" i vänster spalten ;)



Kram

2010-07-19 @ 19:08:00
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0