En bild säger mer än 1000 ord

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera. Har tänkt varje dag att jag ska skriva, men jag glömmer eller orkar inte. Och ju längre tiden går desto mindre lust får jag. För det har hunnit hänt så mycket att man inte orkar skriva om allt.
Så därför blir detta ett låååångt inlägg med massa bilder på vad jag har haft för mej och lite text..
Alltid roligt med bilder.













Amanda tog studenten den 11:e juni så då var vi där och firade henne.
En mycket trevlig dag, synd att det regna bara.











Pappa, jag och Zelda åkte till Älvkarleö på Fallens dag.
En mysig söndag









På vägen hem stannade vi till i Mehedeby och hälsade på hos Stefan&Lotta.
Zelda skrattade för första gången :)









Magnus, jag, Freja och Zelda åkte ner och fiska en dag.
Eller Magnus fiskade, Freja badade, Zelda lång och skratta i vagnen och jag slogs med myggen.
Slutade med att jag tog Zelda och Freja och flydde därifrån. HEMSKA MYGG!







Vi har firat midsommar hemma hos Richard, Mirris och Mille.
En trevlig kväll med nära och kära.



Sen har jag hunnit med en massa mys med Zelda, Freja och Magnus.
Härliga kvällspromenader med hela familjen.
Mysiga inne dagar. Folk som hälsat på mm.
Har massa bilder jag skulle kunna lägga ut, men jag har inte tid nu.
Jag ska bli bättre på uppdatera (säger det varje gång) så jag slipper lägga ut så många bilder åt gången.

Nu ska jag ut en sväng i solen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0