NOJJOR NOJJOR!

Jag kommer ta död på mej själv innan den här graviditeten är över.
Mina nojjor gör mej galen! Jag läser så mycket om folk som har haft barn som dött i magen. Tänk vad hemskt att förlora sitt barn i vecka 39-40, det har hänt vissa! Jag måste ge dom pluspoäng för dom är så fruktansvärt starka och har tagit sej igenom det och försökt igen.

Om det skulle hända mej, vilket jag tror att det kommer göra vissa dagar, så kommer jag bli helt knäckt
. Jag vet inte hur jag skulle kunna leva vidare efter det.
Jag ber och hoppas att allt ska gå bra för mej och att jag kommer få föda en friskt, levande liten bebis.
Jag har blivit mycket bättre med mina nojjor, men vissa dagar är det sämre.

Vilket svammel det blev. En helt osammanhängade text... Skitsamma!
Nu ska jag rycka upp mej lite, inte sitta här och sura. Jag har känt den lille i magen leva om medans jag skrev detta.. So far so good ;)


Här är h*n i magen i vecka 17+3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0