Barnvagnen är beställd!

Nu har jag äntligen beställt barnvagnen, ett steg i rätt riktning! Som jag skrev tidigare så blev det en BRIO happy combi röd/svart. Den är superfin och har fått bra kritik, så det kommer nog bli toppen!
Nu är det bara resten kvar att skaffa, men det ska bli roligt.
Mirris och jag tänkte åka till Uppsala en sväng i slutet av februari och kika på lite bebisbutiker. Trist att det bara finns babyproffsen och barnens hus här. Den som fanns på söder förut har dom ju stängt, tråkit nog. Jag tyckte om den.

(där det beiga är kommer det vara rött)


Skötbordet jag vill ha finns på babyproffsen. Det är ett som man sätter på väggen och jag har mätt och det passar precis in ovanför toaletten. Vi har ett väldigt litet badrum så det är det enda vi får plats med. Men skönt att man kan ha det där. Hade vi haft badkar hade jag skaffat ett som man sätter på badkaret.




Nu ska jag skutta i säng, är trött. Får inte glömma att jag ska jobba i morgon.
12-16. Bättre än inget, men jag har ju fått ihop ganska bra med tider i januari!
SOV GOTT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0