SNÖSTORM

Idag är det mer eller mindre snöstorm här hemma. Det snöar, är kallt och blåser en massa så ibland ser man nästan inte vägen framför sej. Har bara varit ut en gång idag, men jag ska snart ut igen. Freja börjar bli uttråkad igen. Likaså jag. Jag älskar vintern men inte när det blåser såhär mycket. Man ska kunna vara ute. Men det finns inget dåligt väder, bara dåiga kläder.
Freja älskar också vintern, men inte när det är såhär kallt och blåsigt. Då hoppar hon på ett ben stackarn.

Idag öppnar Napoli igen så Magnus och jag ska dit och käka. Ska bli roligt att se vad dom serverar där nu.
Hoppas på något riktigt smaskigt! Jag är hungrig.


PISS!! Jag hade skrivit jätte mycket egentligen men allt försvann. APA

Skit samma, nu ska vi gå och äta!!! Magen skriker!


Kommentarer
Emma

Va kul att du bloggar igen så man kan följa med den sista tiden som är kvar innan du blir mamma :)

Hoppas du mår bra!



2010-02-20 @ 20:12:16
URL: http://ejjas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0