Sista kvällsrundan!

Nu ska jag ut på en sista tur med Frejabus och sen väntar sängen.
Är trött. Har varit en lång men bra dag.
Jag ska upp tidigt för första gången på länge och jobba. Men det ska bli kul att jobba och bra. Har knappt fått ihop några dagar i februari och på måndag är det ny månad redan!!!!! Januari är seg och februari snabb.
Hur ska mars månad bli.....?!



När mamma och jag åkte hem från IKEA idag så tog vi 56:an för vi trodde att vägen hade öppnats igen då.
Tji fick vi. Det var bara att vända och åka runt istället. Kändes lite pissigt när vi bara hade ca 1 mil kvar hem och så fick vi ta en omväg så det blev 3-4 mil hem istället.
Det hade blivit fel på den första bärgaren som kom dit så dom fick ringa in en ny från borlänge!
Jag var superhungrig hela vägen hem så kina maten mamma hade kvar sen igår satt riktigt fint. MUMS!

GOD NATT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0