IKEA

Igår var jag och mamma på IKEA och köpte spjälsäng :)
Mamma bjöd på mumsig lunch också, tack tack.
Vi köpte allt man behöver till spjälsängen också förutom madrass, det glömde vi, haha!
Men jag har gott om tid på mej att köpa det. Nu står sängen i en kartong uppe hos mamma. Vill inte ta hem den än. Det ska bli mysig i april när jag tar hem och bäddar den, jag längtar redan.



HENSVIK spjälsäng blev det. Den skulle kanske gå ur sortimentet så mamma tyckte det var bäst vi passa på nu utifall att. Jag är supernöjd med den redan, fast jag inte använt den än, haha. Men jag tycker den är så fin och passar utmärkt i vårat sovrum.
Jag hoppas tiden kommer flyga fram nu...

I slutet av februari ska jag åka till babyproffsen och köpa skötbordet så jag har det gjort. Det är ett sånt man kan sätta på väggen. Perfekt, tar ingen plats alls. Och det är bra för vi har ett litet badrum.
Vagnen och bilbarnstolen kommer i mars så jag tänkte hämta det i slutet av mars.
Bebiskläder har jag inte köpt alls än, men det får vänta tills slutet av mars/april. Jag har fått lite kläder av Anna redan :) Ska knäppa kort någon dag sen och visa.

Ne nu vart det bara massa svammel, som alltid!


Kommentarer
Amanda

Vad roligt:) jag förstår att du längtar nu! måste kännas mer och mer verkligt när man börjar köpa såna här grejer! åh, jag längtar tills lilla bebben kommer:) tiden kommer gå fort!

2010-02-10 @ 21:43:56
URL: http://troosan.blogg.se/
Madelene

Vi har fått så himla mycket saker så det är därför :) Sen är det ju så himla mysigt att hålla på tycker jag, känns mer verkligt allt då! :D Vagn hittade vi begagnad, en emmaljunga city cross :) sen har det ju blivit att man köpte lite kläder när man varit inne i stan, hihi :)

2010-02-11 @ 21:40:49
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Tova

Oh - en sån dör har vi också, thihi! Fast lillgrabben lär nog sova i vår säng ett tag till iaf ;)

Kram

2010-02-11 @ 23:53:16
URL: http://w
jessika, samma bf datum :)

ja men det har vi ju ! :) alltid kul att följa andra gravidbloggar, iaf då man sj är gravid vill säga :)

vad vet ni om lill*n där inne då, kille/tjej ? några namn på G kanske ? :)

2010-02-12 @ 08:20:20
URL: http://blondinii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0