Ett besök hos BM

Idag har jag varit på ett besök hos BM. Alltid lika roligt att gå dit tycker jag.
Allt blir så verkligen då man får höra hjärta slå :) Magnus följde med idag också, så det var roligt.Idag kom jag ihåg alla frågor jag hade som jag annars brukar glömma. Så det var skönt att få svar på mina funderingar.

Allt lät/såg bra ut idag :)
Hjärtljuden lät bra.
Magen hade vuxit på sej rejält sen sist
Och idag kände hon på magen också. Bebisen låg med huvudet neråt :)
Så det var skönt att höra att allt var bra med den lill*.
Jag ska dit nästa gång om 2 veckor och jag längtar redan :)
Jag hade bara gått upp 1 kg sen sist jag var hos BM (19 januari) och det var skönt. Trodde att det minst var 5 kg + efter allt onyttigt jag stoppat i mej dom senaste dagarna/veckorna....



Jag undrar vad det är för liten krabat som gömmer sej där inne? En lite tjej? En liten kille?
Jag tror att det är en kille, har en känsla av det. Men så länge h*n är frisk så spelar det ingen roll alls!
Det ska bli otroligt spännade och roligt att se vad det blir för filur som kikar ut i april. Jag längtar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0