Church street

Igår var vi ut och åt på church street med pappa. Pappa fyllde år i november förra året och som present fick han att vi skulle gå dit och äta. Och igår blev det äntligen av! Det var lika gott som alltid :) Jag riktigt rullade därifrån igår. Det är så sjuuuuukt god mat där. Och efterrätterna är gudomliga! Man bllir aldrig besviken där.
Vi fick stå och vänta på bord en timme innan det blev ledigt, men det var det värt.

Idag jobbade jag 8-16 och oj vad ont i ryggen jag har haft. Var öm i ryggen efter att ha stått i en timme igår och väntat på bord. Det var lite tugnt att jobba, men det är bara att kämpa på.
Imorgon jobbar jag igen 7-16. Det kan nog bli mycket jobb i mars så jag ska kämpa på så länge jag bara kan.
Jag är SÅ glad att jag inte kör tidningar längre. Hemtjänsten hoppas jag kunna vara kvar på mars ut men vi får se hur jag känner mot slutet av månaden. Så trist att bara gå hemma och inte göra något.

Igår när vi satt på church street, efter vi ätit så blev det full fart på h*n i magen. MYS :)
Sen höll h*n igång hela kvällen. Och nu syns det verkligen på magen när det rör sej därinne. Knölar kommer upp här och var :)

Nu ska jag kika på wallander fram tills nyheterna och sen blir det nog sängen. ÄR sjukt trött och jag måste försöka sova lite. Har ju så svårt att sova nu. Ska kramas med Freja också. Hon sov hos mamma igår och jag har saknat henne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0