Besök hos BM, babyproffsen & IKEA

Klockan 10:15 hade jag tid hos BM idag och klockan 09:30 kom mamma och hämtade mej. Så vi var ute i väldigt bra tid, för att vara mej (som alltid kommer försent)
Vi skulle åka 56:an in för den vägen är ju oftast bättre, men när vi kom till främlingshem så var vägen avstäng. Det var bara att vända och åka tillbaka och ta andra vägen. Ringde till BM och sa att jag skulle bli lite sen. Hon trodde inte jag skulle komma alls idag pga vädret. Men jag ÄLSKAR att gå till BM så jag skulle inte missa en gång! Älskar var väl att ta i, men jag tycker om mina besök där.
Allt var bra med bebis i magen idag. Hjärtat slog bra, magen har vuxit, har bara gått upp 1 kg sen sist och huvudet låg nedåt!
Nästa besök blir den 15:e mars. Snart är det bara en månad kvar till BF, läskigt! Men jag längtar.
Längtan blev genast större efter att Mirris fick i förrgår, jag längar så efter våran lillplutt!
Såg förresten bild på Mirris&Richards bebis idag, sötnos!

Efter BM så åkte vi till babyproffsen och skulle köpa skötbordet men det var såklart slut. Fast dom hade beställt in nya som kommer om 1-2 veckor. Får åka tillbaka då. Min vagn och bilbarnstol har nog kommit då också så då kan jag ta med allt hem.


(Sådär ser skötbordet ut)

Vi var till IKEA också, jag köpte en badbalja. Och mamma köpte madrass+bäddmadrass till spjälsängen. Tack snälla mamma. Fick en jätte söt nattlampa också. TACK TACK.
Nu har jag allt till spjälsängen, den står uppe ouppackad hos mamma. Men jag vill inte ta hem den än. Väntar nog till slutet av mars. Jag ska köpa sängkläder också. Har hittat massa fina :)

Vi var in en sväng på kappahl och HM. Köpte present till Mirris&Richards lille pojk och så köpte jag 2 bodys till min lillbebis :) Jag har inte köpte nå bebiskläder alls än, har hållt mej bra. Eller jo jag köpte 3 plagg på alla hjärtans dag. MEn förutom det så har jag inte köpte något annat förrens idag. Det är så mysigt att kolla på bebiskläder!
Jag ska knäppa kort någon dag och visa vad jag har :) Har fått lite av Anna också som jag ska visa.

Jag har lite saker till bebis nu som jag kan stryka från listan.
Är inte mycker mer jag behöver nu. SÅ det känns skönt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0