Sjukstuga

Då har det hänt igen. Zelda har blivit förkyld!!!
Jag hade det på känn för hon har varit lite hängig. Men hon har ingen feber eller hosta. Bara snorig. Det rinner ur näsan på henne hela tiden. Så det är bara en liten förkylning och jag hoppas den stannar här och inte blir värre.
Hon har varit pigg idag ändå, leker på som vanligt :) Men det syns på henne att hon är förkyld.

Idag har vi bara slappat. Vi la oss i sängen och låg där och mös jätte länge. SEn somnade vi.
Jag läste lite för henne, Pocahontas :) Fast jag tror jag tyckte det var mer spännande än henne.
Hon låg och lyssnade och tittade på bilderna först men sen började hon prata med sin snuttis istället, hihi.

Jag har hunnit med att städa sovrummet, bytt sängkläder, tvättat, hängt tvätt och vikt tvätt.
Freja fick vara hos mamma idag så jag inte skulle behöva ta ut Zelda något idag. Men hon kommer tillbaka ikväll :) Det är tomt när hon inte är hemma.

Bli frisk nu busunge! Du måste vara frisk när tomten kommer och när  vi ska fira in det nya året ♥


Kommentarer
sara - mamma till wilda

Tyvärr hör ju förkylningar vinterhalvåret till. Hoppas hon snart blir frisk

2010-12-16 @ 13:36:48
URL: http://saratilling.devote.se
Evelina-mamma till Leia ♥





Jaa det är super bra och smidig =) den är köpt på gekås..:) såå skönt att man slipper stå och hålla! Ahh vilken färg är det? ahh det finns sååå mycket fina hade svårt att bestämma mig där ett tag hehe!

2010-12-16 @ 17:27:06
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0