Natti natt

NEJ.... det hände inte alls så mycket som jag trodde det skulle i kvällens avsnitt av bonde söker fru.
Tråkigt, tråkigt, tråkigt.................
Nu måste jag se klart dom 3 sista avsnitten ändå för att se hur det slutar.
Nästa avsnitt gör dom det slutliga valet, näst sista avsnittet får man se när dom åker på resan och i det sista avsnittet får man se vad som hände sen... Jag väntar men inte med lika mycket spänning, hihi.

Nu ska jag ut på kvällisen med Freja och sen ska jag sova. Är så trött.
Zelda sover sen 19:30, hon slockna som en stock. Gick in och kikade på henne för hon gnällde till lite och då hade hon tryck upp huvudet i hörnet så långt man bara kunde, hihi. Jag rättade till henne och hon sov hela tiden, märkte inte ens att jag gjorde det.

GOD NATT



Kommentarer
Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Hej.

Ja jag kände igen dig nu med :)

Min sambo har tidigare bott här i hedesunda med sin far och hans sambo Ulla (mickis svämor).

och när vi började leta hus så kollade vi mest överallt, men sedan föll vi får dena lilla gård vi bor på nu. Vi bor mot östveda hållet, på ullandavägen 31 :)

Vart i hedesunda bor ni?

jag har inget körkort, så de e lite trist här om dagarna, men kämpar på med det :)

känner inte till så många här ute ännu :) mickis och bettan är dem ända!

ha en bra dag!

2010-12-09 @ 12:09:55
URL: http://niinajansson.blogg.se/
Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Vi var ute efter ett hus med mycket tomt/mark så detta passa oss perfekt, sedan har mitt körkortstagande tagit lite för lång tid. men hoppas kunna snabba på det nu :)

de som var i början av ulanda var vi aldrig intresserad av för johans pappa bor nästan mitt emot kändes lite för nära.

bor din morbor efter oss eller i huset före oss? :) har han familj och många barn kanske?



jasså ni bor där, i själva folketshus eller brevid?

trodde de bara var en lokal nämligen :)



2010-12-09 @ 18:02:54
URL: http://niinajansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0