Lördag.. Söndag.. Måndag

Lördag:
I lördags gjorde vi inte så mycket alls. Jag tog en promenad med bara Freja på förmiddagen, Zelda fick vara hemma med sin pappa. Resten av dagen blev slapp men det var skönt det med.
På kvällen gick vi hem till Magnus bror och hälsade på. Zelda tyckte det var så kul att träffa sina storkusiner igen. Hon var så glad hela tiden :) Vi gick hem vid 22-23 någongång. Hade en riktigt mysig kväll.

Söndag:
På fm kom pappa och hämtade mej så åkte vi ner och tanka. Sen hem till mamma och pappa och tanka i skotern och ut i skogen på granjakt. Jag hittade en fin ganska snabb, är riktigt nöjd med den.
Innan vi åkte ut i skogen så åkte jag bob efter skotern, det är så jäkla kul!!!
När pappa och jag kom tillbaka från skogen så hade Sophie och Mattias kommit. Dom skulle också leta gran..
Men jag tror inte Sophie tänkte på hur mycket snö det var eftersom hon kom i klackstövlar, hihi.. Stadsbo :P
Så hon gick in och tog ett par gummistövlar på sej istället...

Efteråt gick vi in och fikade lite och sen åkte jag hem till Magnus och Zelda. Freja hade varit med mej :)
När jag kom hem satt Magnus och vek tvätt och Zelda sov. Så jag satte mej och tog det lugnt ett tag.
När Zelda vaknade gav jag henne lite mellis och sen busade vi.
Magen började kurra på mej så jag gjorde iordning mat, baconlindad kycklingfile och ris :) MUMS!
Resten av em/kvällen blev det bara soffmys :)
En mysig 4:e advent hade vi!  :)

Måndag:
Vi började som vanligt dagen med en promenad. Det snöade så mycket vissa stunder att man knappt såg handen framför sej. Men det var inte så kallt ute, det var skönt.
Freja och jag busade lite i snön innan vi gick in. Zelda sov sött i vagnen.

På em var det tänkt att vi skulle åka in och fira Amanda, som egentligen fyller år på julafton. Men det ställdes in eftersom vi inte ville ge oss ut och åka bil i snöovädret. Det var lite trist, saknar dom så mycket så jag hade sett fram emot att åka in. Men vi ses ju allihopa på julafton istället :) MYSIGT!
Och GRATTIS AMANDA SOM KLARADE TEORIPROVET TILL KÖRKORTET IGÅR!!!!!
Bara körningen kvar nu, det kommer du att fixa :)

Så vi hade en eftermiddag med mamma hemma hos mej. Vi busade med Zelda&Freja, kikade på tv, åt kebabtallrik och bara tog det lugnt. Mamma åkte hem vid sju och då kom Magnus hem.
Det blev en tvkväll. Ung&Bortskämd och så tittade jag på Morden i Sandhamn, en serie som kommer vara i 3 delar, 3 dagar i rad. Den var spännande. MEn idag måste jag kika på webben på Våra vänners liv. Det var ju sista avsnittet på det igår och jag missade det efter som det krocka med programmet på 4an.
Ikväll är det final på Ung&bortskämd. Tycker egentligen ingen som är kvar är värdig vinnare, eller jo bögen har blivit duktig. Förstår inte hur föräldrarna tänker när dom röstar ut!


Det var mina 3 dagar :) Här får ni lite bilder från dagarna som gått.










Stadsborna redo för granjakt i skogen ;)






Söndagsbadet :)


Hon var så trött så hon somnade i min famn efter välling, MYS!




Såhär fint klädd var Zelda igår. Amanda fyller ju på julafton egentligen så Zelda ville klä sej juligt :)


Zelda just nu :)



Kommentarer
Emma

Fy tusan hanna, vet inte hur många gånger jag ska skriva det. Men GUD vilken fin blogg du har, och vad roligt det är att läsa den. Du gnäller aldrig om något, och har världens finast unge. Både jag och min mamma äver överrens om att hon är det sötaste vi sett! Min mamma läser också din blogg. Ja, vet att jag sagt det tidigare, men jag ville säga det igen. Du förtjänar verkligen hur mycket berömm som helst!

Hoppas du får en underbar JUL!

2010-12-21 @ 11:49:23
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Anonym

Tomtesöt <3

2010-12-21 @ 15:47:18
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Visst är den fin :) På handplockat har jag köpt den.

2010-12-21 @ 16:58:10
URL: http://loon.blogg.se/
Amanda

Kan inte finnas någon sötare unge än Zelda!! gohjärtat.. SAKNAR ER SOM BARA DEN! ni saknades här i går:( men på fredag syns vi! puss och kram

2010-12-21 @ 22:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0