Kallt som is

Zelda, jag och Freja var hem till Magnus mamma en sväng idag.
Jag blev bjuden på god lunch. Tack tack!
Blev kvar där en liten stund och sen gick vi hem. Det var verkligen bitande kallt ute.
Freja gick på super snabbt,  hon frös så grymt om tassarna stackarn.

När vi kom hem så rusade Freja upp i soffan och kura ihop sej till en boll :)
Jag och Zelda la oss på sängen en stund och busade.
Hon hade somnat i vagnen på vägen hem men var fortfarande trött så hon fick lite mat efter vi busat och sen la jag henne i sängen.


Såhär såg det ut när jag la henne.
Sen gick jag ut ut rummet och hörde att det blev ett himla liv på henne.
Gick tillbaka och hittade henne såhär:


BUSUNGE!



Finaste Freja ute idag!


Nu ska jag fixa mat!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0