Julavslutning på kyrkis

Idag har det varit julavslutning på kyrkis. Det var jätte mysigt.
Vi gick in i kyrkan först och Kerstin berätta lite om Jesubarnet i krubban och allt sånt :)
Zelda tycker om att vara i kyrkan tror jag, hon sitter hon tittar på allt och ser så nöjd ut.
Efteråt gick vi in i församlinghemmet och dansade runt granen, åt julgröt och väntade på tomten.
Han kom tillslut och Zelda blev inte rädd, hon tittade iofs inte så mycket på han..
Vi fick en varsin godispåse med lite majskrokar och frukt.

Vi har verkligen haft en supermysig förmiddag! Nu längtar vi till kyrkis börjar igen :)
JAg trodde inte vi skulle hinna ner imorse. Hade ställt klockan på 07:30 och när den ringde tänkte jag att jag skulle sova bara 5 minuter till. HA! Klockan 08:45 vaknade jag och kyrkis börjar 9:30.
Då vart det fart på mej och vi hann ner i tid, kom bara 5 minuter för sent!

Igår var jag i valbo och köpte julklappar och nu är jag klar! SÅ SKÖNT!
Jag har en sak kvar att köpa till Freja men det gör jag samma vecka som julafton är. Hon får samma sak varje år. En stooooooor korg med massa gott i :)

Jag köpte en pulka till Zelda som vi provåkte igår. Det var varken bu eller bä.
Fast jag tror hon tyckte det var lite kul. Hon pratade lite ibland och tittade på allt runtomkring.
Ska prova idag igen när hon är mer utvilad och mätt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0