JUL JUL

Nu är julen över för det här året och det är lika tråkigt varje gång. Jag älskar verkligen julen, tycker det är den mysigaste tiden på hela året.
När det blir 1:a december så längtar jag jätte mycket till julafton, men sen ju närmare det kommer då önskar jag det vore längre tid kvar. För då vet jag att julen är snart över, hihi. Jag är knäpp jag.

Men hursomhelst så har jag haft en supermysig jul med nära och kära. Och extra mysig jul blev det i år för Zelda fanns med oss ♥
På julafon var vi med mina min familj och släkt på förmiddagen. Vi var i folkets hus. Hade dukat långbord, satt upp en gran och gjort det mysigt. Det var så himla mysigt att vara hela släkten igen, var så länge sen vi firade jul tillsammans allihopa! Tomten kom också och gav oss fina julklappar. Zelda fick jätte mycket fint.

På kvällen åkte vi till Magnus föräldrar och blev kvar där länge.
Vi öppnade julklappar, Zelda fick ännu mera fina saker, vi fikade, tittade på tv och bara myste.
Åkte hem vid 00:00. Zelda var vaken HELA tiden men hon var pigg och glad. Sen somnade hon som en liten ängel i sin säng när vi kom hem. Utan problem, mammas duktiga hjärta ♥

Resten av julhelgen har vi bara varit hemma och myst. Det har varit så skönt.




Våran fina julgran ♥


Julaftonsmorgon
































Freja var också med hela dagen ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0