Gysinge/Högbo marknad

I lördags följde jag med Mirris, Richard och Mille till Gysinge marknad.
Vi gick till nyfiket och åt någon super god smörgås som var gigantiskt men jag minns inte vad den hette.
Vi satt kvar där ganska länge och hade det bra. Sen gick vi en sväng på den såkallade marknaden. Det fanns typ 5 stånd och inga människor där typ. Då blir det så pinsamt att gå fram och titta. Så vi gick bara förbi.
Jag provade lyckan och köpte 4 lotter men ingen vinst :(
När vi kände oss klar så åkte Mirris familj hem till gävle och jag och Zelda åkte hem till Magnus och Freja.


Det är så fint och mysigt i gysinge men jag skulle aldrig vilja flytta dit.

Jag hade kameran med hela dagen men tog jag några bilder?! NEJ! Jag glömde.
Så bara för att jag skulle ta någon så tog jag en bild på Zelda som hade somnat i vagnen



Zelda och jag vilade en stund i sängen när vi kom hem och sen tog vi med oss Freja och åkte upp till mamma och pappa. Kom inte i väg förrens vid 6-7 tiden så det blev lite sent.
Vi gjorde inte så mycket, satt i lekrummet och busade med Zelda och Freja ;) Kikade lite på tv och bara hade det skönt. Nu kom jag iaf håg att ta kort ;)


SÖTNOS!

När Zelda började bli trött bytte vi blöja, tog på pyjamas och åkte hemåt.
Hon fick lite välling och sen somnade hon som en stock.
Jag körde soffläge resten av kvällen ;)


Igår var mamma, jag och Zelda till högbo på julmarknad. Den var mycket större och mysigare att vara på.
Det var nästan samma sak i alla stånd som fanns, men det var mysigt att gå runt där.
Jag köpte en superskön mössa och rödlöksmarmelad till Magnus. Jag tyckte inte alls om den men Magnus gillade den sa han iaf, hihi.
Stannade en stund hos mamma när vi åkte hem. Sen åkte vi hem och Zelda somnade.
Jag lagade mat och grejade lite. På kvällen kom Magnus bror förbi med glögg, pepparkakor och massa gott som vi mumsade på. Tack snälla!!




Jag har haft en toppen helg! TACK alla nära och kära. Jag älskar er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0