God natt min skatt

Kom hem från mamma vid åtta tiden och då gjorde jag kväller med Zelda.
Hon hade redan pyjamas på sej så jag gav henne bara välling och la henne. Men såklart så gjorde hon nummer 2 efter jag lagt henne. Det var väl därför hon inte kunde somna när jag la henne först, för efter jag bytt på henne så somnade hon som en liten ängel.

När Zelda somnat så hängde jag lite tvätt och kikade på tv. Och nu hamnade jag här.
Är så trött så ögonen går i kors. Ska lägga mej nu.
Magnus har inte kommit hem än men han sitter på bussen nu. Får se om jag är vaken när han kommer hem.

Nej nu kallar sängen.




Kommentarer
Amanda

GOA FINA Z !!!!!



Sååå fin!

2010-12-14 @ 23:54:16
Anonym

Världens goaste Zelda <3

2010-12-15 @ 16:16:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0