Bonde söker fru

Onsdag idag och det betyder att det är Bonde söker fru på 4:an klockan 20:00.
Jag måste säga att jag är så grymt besviken på den här säsongen. Den har varit så trist och händelselös.
Jag glömmer bort vilka som är med för det är så tråkigt i år. Trist. Dom valde helt klart fel bönder att följa den här somaren. Jag tror ingen av dom kommer hitta kärleken.
Även fast det är så trista avsnitt så måste jag följa det nu, vill ju se hur det går.
MEN.... ikväll verkar det hända saker, det såg ju ut så på förspelet inför kvällens avsnitt.
Jag väntar med spänning.......




Nu ska jag gör mej klar och ge mej ut i snön med mina flickor.
Ha en bra onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0