Vackra brudpar









Den här stunden
är du och jag
och vår kärlek
här just i dag.
Jag vill älska,
jag vill älska dig,
i all evighet.

Här bredvid dig
lovar jag dig - evig trohet.
Inget kan skilja oss,
vi ska dela
glädje och sorg.
I all evighet.

Du är den som får mig att bli hel
och himlens alla stjärnor
lyser upp vår väg.
Vår kärlek har vuxit mer och mer.
Så ta min hand,
vi har varann.
Den här stunden är bara vår.
Den här stunden,
i kärlekens spår.
Jag vill va´ med dig hela mitt liv.
I all evighet.

Du är den som fått mej hel
och alla himlens stjärnor
lyser upp vår väg.
Vår kärlek den har vuxit mer och mer.
Så ta min hand, vi har varann.

Vi är här nu,
här du och jag.
Våra löften vi säger i dag.
Hör dom orden.
Jag vill älska dig
- i all evighet.



Kommentarer
Amanda ♥

Sv: Ja det gjorde jag, hur kan du veta det ? :D

2010-08-18 @ 00:51:33
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0