MAT!

Nu ska vi snart till Magnus bror och äta lite grillat. Mumsigt.
Jag börjar bli hungrig igen.. Gott ska det bli!

Dagen idag har varit lugn. Inte blivit mycket nytta gjort idag.
Har grejat lite med tvätten och... nej det var nog allt.
Har varit ut på en promenad också. Äckligt kvavt är det ute.
Hoppas på ett riktigt jäkla oväder så vi får rensa luften lite.
Nej jag börjar längta efter höst och vinter.
Vill hinna bada en gång till först bara. Sen kan snön komma ;)
Jag tycker om sommaren, men jag tycker mer om vintern.

Nej nu ska jag göra mej klar...

Härligt med soliga, snöiga vinterdagar!


Kommentarer
Lavransveronica

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2012-08-11 @ 12:58:32
URL: http://lavransveronica.blogminds.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0