God natt

Idag har jag varit i valbo och hälsat hos min gamla klasskompis Emma och hennes söta söner.
Vi pratade en massa och tog en promenad. Det var roligt att träffas. Sist jag såg henne var en snabbis på BB. Hennes minsta pojk är född dagen efter Zelda. Emma såg så pigg ut då och hade fött barn alldeles nyss. Jag själv satt som ett slakt på en stol och hade fått barn för nästan 2 dagar sen..
Men före det så har jag inte träffat henne sen hennes äldsta var en liten bebis och han fyller 2 år nu.
Trist att man ses så sällan.
Jag hade en riktigt trevlig em hemma hos henne iaf. Hoppas vi ses snart igen :)

Zelda gjorde natt för ca 45 minuter sen. Hon var så övertrött och ville inte alls somna. Hon kämpade på in i det sista. Men tillslut vart ögonlocken för tunga och hon orkar inte hålla upp dom längre. Gohjärtat!
Jag ska strax skutta i säng jag med. Är trött...

I morgon är det torghandel här i Hedesunda så jag tänkte gå och kika en sväng.
Vill höra vem som blir årets hedesundabo också. Så är det ju godisregn... Kanske ska ta med håven och gå dit ;)

Lägger upp bilder imorgon. Sitter vid den andra datorn nu så jag har inga nya bilder här.


Bjuder på en gamma bild på Zelda. Det här var bilden som hamnde på lg.se. Tror hon var 2 dagar gammal här.



Freja har varit hos mamma i några dagar nu men imorgon tar jag nog hem henne.
Längtar så grymt efter henne...
 


GOD NATT


Kommentarer
JosephineWestling - Mamma till Vira

Hej!

Ja absolut så kan jag hjälpa dig.

Skicka ett mail till mig och berätta hur du vill ha den. Vilka färger, om du bara vill fixa headen eller menyn osv.. skicka bilder..



så får vi bestämma mer sen.



mvh/josephine

2010-08-12 @ 07:58:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Helen mamma till Lea

Haha, snopet. Sambon din måste ha fått dåligt samvete då eftersom du fått gjort allt jobb med först graviditeten sedan operationen och sedan fick gå hungrig. Söt zelda är och vovven :)

2010-08-12 @ 16:34:53
URL: http://helenm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0