God morgon tisdag!

God morgon, god morgon! Klockan 09:00 slog vi upp våran blåa imorse. Egentligen så slog Zelda upp sina blå strax efter 06:00 och käkade lite, men sen somna hon om brevid mej i sängen. Supermysigt!
Stackars Freja ville också vara med och mysa så hon hoppas upp så försiktigt. Men jag bara tittade lite på henne så gick hon ner igen. Hon är så duktig min lilla Freja. Hon har sovit i våran säng sen hon var en liten valp men när jag blev gravid och mot slutet så kände jag att det var dags att hon slutade med det. Plus att det blev så mycket hundhår i sängen. Nu ligger hon aldrig i sängen. Ibland så ligger hon där på dagarna, men då är överkastet på. Men aldrig på nätterna när vi sover. Duktig Freja ♥

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Ska börja med att ta en dusch nu.
Åka tillbaka till mamma med bilen. Sen får vi se vad vi hittar på.

Ha en bra dag!


Magen vecka 40.
Jag saknar inte magen alls. Kanske alla mysiga sparkar, men inte den där stora magen.
Den var tugn och ivägen på slutet!


Kommentarer
Amanda ♥

Sv: Aha okej, på så vis.

Jo jag kan tyckas mig känna igen dig också, men inte så himla mycket. Bara en aningen. Jag flyttade till Falun när jag skulle börja i trean, för att min låtsasfarsa skulle plugga där. Sen när jag skulle börja i sjuan så flyttade vi till Gävle. :)



Du har en supersöt dotter må jag säga. :D



Kraam!

2010-08-31 @ 14:10:30
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0