Gammelmormor

Idag har jag, Zelda och Freja varit och hälsat på hos gammelmormor. Ja det blir ju min mormor och Zeldas gammelmormor. Hon är husvakt i vinnersjö så då passa vi på att träffa henne. Träffa så sällan nuförtiden.
Idag var Zelda inte ett dugg blyg för henne. Hon busade och skrattade en massa, hihi gullunge!




Jag hade lånat mammas bil. Jag tog en promenad dit och hämtade den. Hon hade jobbat natt så bilen bara stod där ensam och övergiven och ville bli rastad ;) Tack snälla mamma för lånet!
Jag har fortfarnade kvar bilen hemma, ska åka tillbaka med den i morgon.

När vi kom hem från mormor så slocknade Zelda i sin säng, efter att ha legat och pratat med sej självo ch alla sina kompisar i sängen, hihi! Hon sov från 16:00 till 19:30. Hon var så trött efter besöket hos gammelmormor.
Under tiden hon sov hann jag med att tvätta, hänga tvätt, dammsuga och torka golv överallt utom i sovrummet, lägga i en ny maskin tvätt, lagat mat, äta, diska... Lagomt efter att jag startat diskmaskin vakna hon.

Nu på kvällen har vi myst till fångarna på fortet. Zelda har legat och busat i sitt babygym!
Hon gick och la sej vid 21:30 och sussar sött i sin säng nu. Hon är så duktig på kvällarna. Bara att lägga ner henne i sängen så somnar hon av sej själv.

Nu ska resten av familjen mysa ner sig i sängen också. Freja i sin och vi i våran!



Kommentarer
Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt.

2010-08-31 @ 00:16:19
URL: http://shikos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0