Fångarna på fortet



Gissar att det var ganska många som satt bänkade framför tven ikväll när Fångarna på fortet gick av stapeln.
Jag gjorde det. Det är kul att det har börjat igen, jag älskade det förut när det gick.
Synd bara att det var en ny Fader fouras.. Tyckte den förra var bättre.
Jag löste dagen gåta idag. KORV! Pluspoäng till mej ;)

Zelda gjorde kväller strax efter 21. Hon är så duktig, bara man lägger ner henne och ger henne nappen och sin älsklingsnuttis så somnar hon som ett ljus. Sen sover hon på till 6-8 någongång. Min duktiga tjej.

Nu ska jag hoppa i säng också. Ska in en sväng till staden i morgon.
Har lite saker att uträtta. Så ska jag hinna med att träffa Mirris&Mille, Malin och en tur på IKEA också hoppas jag ;)



Kommentarer
emma, mamma till julia [foto]

tack snälla! ja hoppas kan man alltid göra, vart jobbar du på hemtjänsten dÅ? jag är på centrum/adjukten :)

2010-08-24 @ 14:14:39
URL: http://emmzien.blogg.se/
Miranda

SNYGG DESINGN:D. jossan är duktig hon !

jo det blev en springtur, riktigt skönt :). duktig du är då :)

2010-08-25 @ 14:06:06
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0