Dagbok

Jag har suttit hela kvällen och skrivit i Zeldas dagbok. Jag skrev mycket om förlossningen och tiden på BB i den och det blev flera sidor och mycket kort. Jag har skrivkramp i handen nu...
Jag har tänkt att jag ska skriva i den tills hon blir 16 eller 18. Det kommer bli en massa skrivet och flera böcker säkert. Men jag tror det kommer vara kul för henne att kunna läsa om allt sen när hon blir äldre.
Jag kommer inte skriva varje dag, då blir det för mycket. Men så fort det händer något i hennes liv, då hon lär sej något nytt, första julen, första dagen i skolan osv. Nu i början kommer det nog bli mest skrivet.
Det är kul iaf och jag ser framemot att sitta och skriva i den om kvällarna. Precis som Emils mamma skrev upp alla Emils hyss i sina blåa skrivböcker.

Nu ska jag krypa ner i sängen!

Här är den första bilden jag visar här på bloggen från förlossningen. Men det blir nog den enda också. Dom andra vill jag inte dela med mej av.. Här har dom varit och tvättat av Zelda och gett henne den söta, fina mössan! Jag var så sjukt yr här så det var läskigt. Kändes som om jag skulle svimma fast jag låg ner. Men den känslan gick snabbt över!

Sängen var det... GOD NATT


Kommentarer
emma, mamma till julia [foto]

ahaa :) var det du som mejlade mig? hoppas allt är bra med er! kram

2010-08-26 @ 10:25:50
URL: http://emmzien.blogg.se/
Janni - mamma till Emilia <3

blev du också snittad?

Det tar ca en timme med båten, så det är inte så farligt! kramar

2010-08-26 @ 15:14:36
URL: http://jhfashion.blogg.se/
emma, mamma till julia [foto]

okej blir bra det! jodå bara bra med oss :) hoppas ni får en trevlig dag :)

2010-08-27 @ 12:31:25
URL: http://emmzien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0