4 månader

Idag blir älskade Zelda hela 4 månader! Min stora tjej.
Det har vi firat med att varit på dop och babysim :)



Zelda älskar verkligen att bada. Hon skrattar och pratar på för fulla muggar när man är i vattnet.
Och så är det ju så himla mysigt också.
Vi var ju på dop innan vi åkte in till babysimmet. Det var Zeldas tremänning som döptes. Och snart är det Zeldas tur att döpas :)
Efter jag badat så åkte Zelda och jag förbi moster Lisan en sväng. Jag har fått så himla ont i nacken och neråt mellan skuldorna. Det bara hände pang poff imorse när jag satte upp håret.. Så Lisan gav mej massage. Och det var INTE skönt. AJAJAJ! Nu har jag mer ont, men det vart lite bättre efter jag tog en alvedon.

Jag har fått något fel på min stortå eller det är nagelbandet på som har svällt upp och det för så ont när jag har skor på mej. Var till HC i fredag och då la dom om med honung tror jag, men det hjälpte inte alls. Ska prova att ha alsosprit igen. Hoppas det blir bättre snart också..

 Min stackars tå





Kommentarer
Miranda

Sööta Zelda :D. Ja det var jätte mysigt med babysim :), roligt att dom älskar det båda två. Lite små tråkigt att inte vi går i samma grupp bara :/

2010-08-30 @ 10:57:26
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
p e e l i i n

Aj! Säkert nageltrång, då brukar nagelbanden svälla upp :/ gör förjävla ont, men som du redan listat ut så brukar de funka å köra me linda och alsol(?)sprit! :) och tack så jättemycket för gratulationerna! :D puss

2010-08-30 @ 17:35:22
URL: http://niidju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0