Valbo

Idag var jag in en sväng till valbo och köpte det sista jag behöver till mej och bebis.
Det kändes konstigt att köpa blöjor, lite overkligt. Men jag ville köpa det nu så man inte behöver rusa ut det första man gör när man kommer hem från BB.
Köpte det sista som behövdes till min BBväska också, snoddar och hårnålar. Det är nog det viktigaste jag har där i! Och tandborsten.
Köpte en ny skön tröja med dragkedja som matchar mina nya snygga mjukisbyxor. Så nu har jag en fin mjukisdress i addidas. Och den är superskön! Den ligger nerpackad i väskan!

Jag började packa igår och blev klar idag, men jag tycker att väskan känns så tom. Jag är vanligtvis expert på att packa med alldeles för mycket. Men det känns som om jag har allt. En ny hårborste skulle jag vilja haft som jag kan ta med, har bara en och den kan jag inte packa ner än. Får se om jag köper en ny eller om jag tar med den jag har. HOPPAS jag inte glömmer den bara! Har en bok som jag ska ta med också, men den läser jag nu så den kan jag inte lägga ner. Kameran får jag heller inte glömma.
Saker jag inte kan lägga ner förrens vi åker måste jag nog skriva upp på en lapp och sätta på dörren så vi inte glömmer något.

Ni som har BF runt samma tid som mej, har ni packat väskan?! Vad har ni med er?




Nu ska jag ut med Freja en sväng sen ska jag nog kika på Luftslottet som sprängdes. Har inte sett den än.
Sen ska jag sova, för imorgon väntar "jobb" och städning. Det är så stökigt hemma nu så jag blir galen! Tvätta måste jag hinna med också!
I morgon visar jag bild på vad jag jobbat med idag och ska göra klart imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0