Söndag. 1 dag kvar

Nu är veckan slut.. Och jag som trodde den här veckan skulle gå superduper sakta för jag inte haft nå planer för vad jag ska göra. Men den har flutit på bra och jag har haft mycket att göra om dagarna. Städat, tvättat och poat runt lite.
Idag är den bara en dag kvar till BF, helt sjukt! Men jag räknar ju med minst 10 dagar till! Men man vet aldrig!

Igår var vi som sagt på kalas hos Malin. Det var jätte trevligt. Supergoda smörgåstårtor och kladdkaka&tårta.
Det var moster som hade gjort smörgåstårtan och den är så otroligt god. Sist jag åt av den så tog jag 4 bitar!!!! Men igår höll jag mej till två bara, så hon blev lite chockad, haha! Men det är inte lika mycket plats i magen längre!
Vi åkte hem vid 21 så vi blev kvar länge och pratade om allt möjligt. Jag hade riktigt trevligt.


Födelesdagsbarnet





Idag har jag varit duktig och städat ur Magnus bil. Städa riktigt noga och fint blev det.
Jag såg verkligen skillnad från hur det var innan jag börja.
Jag har lovat hur länge som helst att jag ska städa den men det har aldrig blivit av. Så jag lära passa på idag så jag hinner innan bebis kommer. När jag var klar satt mamma, jag och Freja och mös i solen. Har varit sådant underbart väder idag.
Sen åkte jag hem och hämta Magnus så åkte vi till hans föräldrar, var bjuden på mat där. Fick mumsigt kött och potatis.
Blev kvar där en liten stund innan vi åkte hem.
Vi provade att sätta i bilbarnstolen och det gick bra. Provade också om vi fick in vagnen i bagageluckan och det gick om man tog bort hjulen så det var ju bra! Trodde inte alls den skulle gå i först.
Blir kanske lite drygt att behöva ta av och på hjulen hela tiden man ska packa in den, men tur att det går så fruktansvärt lätt att ta av/på dom. Bara dra av dom!

Matts var nyss här och hjälpte mej sätta upp skötbordet så nu är det klart.
Anna hade tagit med sej vaggan och så nu står den här och väntar på bebis!
Peter&Algott har varit här och hälsat på en sväng ikväll också.
Trevligt när det kommer folk förbi :)


Algott & Freja


Nej nu ska jag kika lite på Wallanderfilmen som blir på 4:an.
Sen väntar en dusch och kvällsprommisen med Freja.
Och imorgon väntar ett besök hos BM!



Kommentarer
Emma

Shit Hanna, nu börjar ju jag bli nervös. :)

2010-04-12 @ 08:22:49
URL: http://ejjas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0