Onsdag

Nu börjar denna onsdag lida mot sitt slut. Tänk att det redan är torsdag i morgon. Och jag som trodde den här veckan skulle gå segt för jag hade inget inplanerat. Nu är det ju för sjutton helg snart!
Tiden går fort, men ändå sakta. Speciellt när man väntar p å något som man väntat på i snart 10 månader!

Dagen idag har flytit på bra. Jag har hunnit med att städa sovrummet, vikt tvätt och lagt i en maskin som jag ska hänga, lagat mat, plockat i&ur diskmaskin, varit ute med Freja, dammsugit i tvrum,hall&kök, hälsat på Victor&Wilma med, duschat,  "jobbat" mm.....
Så jag har hunnit med en del. Men det första jag gjorde i morse var att titta på Andra avenyn på webben! Jag kan ju aldrig hålla mej tills kvällen. Det är lite segt nu faktiskt, händer inte så mycket. Men jag kan inte sluta kolla. Jag har följt serien ändå från start. Och när den började gå på tv så bodde jag och Magnus i hans lägenhet som jag flytta in i. Så vi har hunnit byta lägenhet 2 ggr från start. Serien har hållt på länge med andra ord :P

Jag lovade ju att visa kort på vad jag har jobbat med idag, men tror ni jag kom ihåg att ta med mej kameran?!
Klantskalle. Jag har ryckt Magnus brors tax idag. Jag får betalt för det, så det är ett liiiiiiiiiitet extrajobb på sidan.
Jag hade bara Algott, som taxen heter, i början. Men nu har jag fått 2 till kunder i min lilla hundsalong :)
Jag provade att rycka Algott en gång förut för skojs skull, han var riktigt långhårig då så det var dags för han.
Så tyckte jag det var kul och det blev ganska bra. Så jag fortsatte. Och sen fick två andra höra om det och fråga om jag kunde rycka deras också. En tax och en terrier.
Nu glömde jag såklart knäppa före och efterkort på Algott. Så ni kan få en titt på taxen Asta efter jag ryckt henne!




Det blev lite skillnad va?!
Söta Asta.

Nu blev det en himla massa svammel bara.
Som det nästan alltid blir.


5 DAGAR KVAR



Kommentarer
Emma

Vad duktig du är!

2010-04-08 @ 14:46:08
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Lauritzelizabeth

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-09-22 @ 07:14:59
URL: http://lauritzelizabeth.blogll.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0