Nöjd och trött

Nu sitter jag här och känner mej nöjd. Jag ska nämligen kika vad jag hann med på min to do lista idag!

* Städa sovrummet, vardagsrum & kök. Jag har dammsugit, dammtorkat och torkat golven. I hallen också.
*Stryka min gardin som förhoppningsvis kommer idag så jag kan sätta upp den i hallen Den kom idag, så den är nystrykt och upphängd.
*Stryka dom nya dukarna jag ska ha i köket Samma här. Nystrykna och på plats.
*Vika tvätt och tvätta Jag har vikt tvätt, lagt i en masik och hängt den.

Jag hann med alltihop! Känner mej så duktig. MEn i morgon lär jag väl dammsuga överallt igen. HEMSKA GRUS!
Förutom allt jag hann med så har jag även hunnit med mamma och Charlie en sväng till kvillan udden, åkt och kikat på lammen, följt med hem till mamma och ätit lunch där, åkt och handlat på ICA,  lagat kvällsmat, gått med Freja... Jag har hunnit med en hel del idag med andra ord!
Jag kom hem från mamma strax före tre och kom inte igång med städningen förrens då. SÅ jag blev klar med städningen sent.
Men nu är här skinande rent! Det blev förresten jätte bra med gardinen i hallen. Jag är så nöjd!

Nu på kvällen har jag fått så sjukt ont i svanken, men det blev väl efter allt hålligång.
Ska ta en dusch nu och dricka en varm kopp te efter det kanske. Det lät gott :)
Sen ska jag lägga mej och hoppas jag kan sova hela natten i sängen. Gick och la mej på soffan vid tre inatt för jag kunde inte sova. Och då somnade jag och sov till 09:00. SKÖNT!
Imorgon är det skolbio men underbara Magnus var så snäll att han tog fram biobänkarna själv och sopade och gjorde fint där nere.
Jag fick gå upp och lägga mej på soffan och vila :)

Nej nu väntar duschen! NATT!

SötFreja


Kommentarer
Emma

Vad duktig du varit idag. Slit inte ut dig bara! Jag kanske kan komma och fika med dig någon dag, om du inte tänkte åka till BB. :)

2010-04-15 @ 22:54:21
URL: http://ejjas.webblogg.se/
Elin

Oj vad du är duktig och ligger i gumman :) Själv slappade jag mest efter att jag vart i skolan igår. och TÄNKTE att jag skulle städa. haha. Hoppas på att lill*n kommer snart ;)

2010-04-16 @ 09:08:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0