Många många...

Jag ser att det är många som kikat in till mej idag :) Roligt roligt!
Mindre roligt är väl att bebis inte har kommit än.. Det är lugna gatan här.
Jag hoppas och ber att h*n ska kika ut innan veckan är slut men det tror jag inte h*n gör.
Men vi får la se... Det kan ju bara smälla till, pang boom!
KOM UT NU BEBIS!

Idag har jag suttit ute i solen hos mamma och njutit. Fast ett tag blev det så hett att jag trodde mina ben skulle brinna upp. Solen värmde nå fruktansvärt idag. Men oj så skönt det varit!
Mer sol åt folket! Man blir så glad och pigg av solen och värmen!

JAG ÄLSKAR VÅREN!

Nu ska jag knalla ut på en kvällis med Freja sen väntar sängen.
Ska bli så skönt att få gå och lägga sej! Det har varit en lång dag... och det lär nog bli en lååååååååång vecka!

NATTI!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0