Kväller

Ja nu är det kväller igen! Tycker denna dag har varit lång men jag har ändå hunnit med mycket.
Jag vaknade klockan 8 i morse och gick på toa. Sen dum som man är så gick jag och la med igen.
Vaknade av att det plingade på dörren vid 10 och där stod syster&Charlie :) Roligt att dom kom och hälsa på. Det händer ju i stort sett aldrig. Blir väl så när dom bor i gävle och jag här ute.
Så vi fikade, pratade och var ut med Freja en sväng.
Efter ett tag skicka Elin sms och fråga om jag ville följa med till Mirris&Mille. Så det vart en snabb promenad med Freja och ett desperat försök att göra så jag såg levade ut.
Vi hade det så mysigt och trevligt hos Mirris. Vi blev bjuden på lunch, supergott var det. Elin hade köpt med sej fika som vi smaska i oss. Blev kvar där i några timmar. Tiden bara flög iväg. Och lilla Mille hade blivit liiiiite större sen jag såg han sist. Lillfisen!

Jag tog med mej kameran för jag skulle knäppa lite nya bilder, men jag glömde som alltid bort det. Så det fick bli en gammal bild på lilla Mille!

När jag kom hem så hade Magnus lagat mumsig mat :) Så det var bara att sätta sej ner och äta.
Jag var dock en sväng till ICA först och köpte lite fredagsgodis... MUMS!
Magnus föräldrar kom förbi en sväng och sa hej. Och när dom gått så städa jag vardagsrummet, hallen och köket.
Dammsög, dammtorka och torkade golven. Så nu är här skinade rent! För ett tag iaf. Blir så sjukt grusigt den här årstiden. Och Freja drar in en massa. Spelar ingen roll att man torkar av henne när man varit ut, gruset äter sej in i tassarna och lossnar när hon kommer in. Så nu måste jag dammsuga varje dag.
Nu på kvällen har jag kikat på talang, duschat och vilat.. Blev trött efter städningen.

Imorgon ska jag städa badrummet och tvätta. Så ska vi på kalas hos Malin som fyller år!
Då blir det nog massa onyttigheter igen.. Jag får ligga i sen om jag vill bli smal! Men jag orkar inte tänka på det nu!

Elin är hurtig hon som cyklar och hälsar på mej! Fast på bilden är hon påväg hem från mej!



Kommentarer
Amanda

Vi har samma grus problem med alfons, får dammsuga hela tiden tycker jag. egentligen skulle man behöva ställa dem i badkaret varje gång man varit ut med dem och spola bort skiten! aja, vi ses hos malin:) jag hoppas bebben kommer snart!

2010-04-10 @ 11:23:56
URL: http://troosan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0