GOD MORGON!

Jag sov ända tills 09:45 idag och igår. Men oj så skönt det var.
Jag lär ju passa på att njuta av långa sovmornar nu innan den lille kommer till världen!
Då kanske sömn är ett minne blott!

Igår var vi på 40års kalas hos Magnus kusin Eva. Det var trevligt, vi blev där hela kvällen.
Kom inte hem förrens 00:30 tror jag. Men jag hade trevligt och roligt.
Men på slutet kände jag mej så seg och tung och trött. Magnus var snäll och följde med hem.
Jag sa att han fick stanna, men han vela med hem :)

Idag ska vi på påskmiddag till mamma och imorgon till Magnus mamma.
Mysigt! Skönt att slippa laga mat också ;) hehe!

Nu ska jag gå och äta frukost och försöka vakna lite.
Är fortfarande lite seg! Och jag längtar efter goFreja som fick sova hos mamma och pappa inatt eftersom vi skulle bort. Jag är ju med henne 24 timmar om dygnet så jag får nästan abstinens när hon är borta, även om det bara är en kväll/natt. Älskade Freja!!



Kommentarer
jessika

ne, det är som sagt mkt spännande ;D

vi tror på en tjej, så vi har kallat magen mikaela (det är tjejnamnet vi har :)) hela tiden så det blir kul att se vad som döljer sej där inne :) har du ngt namn ? :)

2010-04-03 @ 19:57:47
URL: http://blondinii.blogg.se/
jessika

jaså, ja vi har robin som killnamn än så länge men det får vi se om det blir då den kommer ut :D

men mikaela är iaf säkert ifall det blir en tjej :)

2010-04-04 @ 11:19:51
URL: http://blondinii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0