En bra helg

Ja påskhelgen har varit bra och än är den inte över. Sista påskdagen imorgon.
Fast jag ska inte göra nått särskilt imorgon vad jag vet. Ska hjälpa Magnus städa bilen så ska vi prova sätta in bilbarnstolen. Sen ska jag städa och greja hemma.

Helgen har, som sagt varit bra.
I fredags var vi på 40års kalas hos Magnus kusin Eva. Det var trevligt. Som alla redan vet för jag har redan skrivit det, haha. Kort minne.
I går var vi på påskmiddag hos mamma och pappa. Vi fick grekisk pytt (väldigt påskigt) men det är så sjukt gott så det gör inget. Fick glass, persikor och grädde till efterrätt. MUMS.
Vi spelade spel också, TP. Magnus och jag vann. Fast det var han som svara på alla frågor, jag kunde ingen, haha! VI blev kvar där till sju tror jag.
Sen åkte jag hem och Elin kom förbi en sväng. Vi spelade tvspel (nintendo 8bitars såklart) och pratade. Sen skulle hon köra in sin syster och fler till stan så hon åkte redan vid halv elva. Hade tänkt följa med som sällskap men det var fullt i bilen. Tyckte så synd om henne som lära åka hem ensam sen.

Och idag har vi käkat påskmiddag hos Magnus föräldrar. Maten var god och efterrätten lika så.
Vi blev kvar där ganska länge också innan vi åkte hem för att landa i soffan och slappa resten av kvällen.

Nu i veckan vet jag inte vad som händer riktigt. Har inte så mycket på schemat.
Det enda jag vet är att jag ska:
* Packa BBväskan
*Tvätta och städa
*Köpa det sista till bebis. Plus att jag har lite saker jag lär köpa åt mej själv.
*Trimma Algott. Magnus brors tax. Nu är han riktigt långhårig. Och att trimma han brukar ta tid. Han är lite svår att rycka eftersom pälsen är så mjuk. Så jag ska nog få veckan att gå.

Ne nu lär jag krypa till sängs. Kan knappt hålla ögonen öppna!

Bara för att det är så tråkigt med blogginlägg utan bilder :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0