Datum

Jag brukar ha minst mellan 15-20 läsare varje dag och det är nog rekord för mej.
Det är kul att så många läser och följer med mej i min graviditet!
Jag har börjat läsa lite fler bloggar nu också, mest bara gravidbloggar och de flesta jag läser ska ha bebis nu i april så det är så spännande att det börjar närma sej nu!
Får se vem som pluppar ut sin först!

Jag tror att jag kommer gå över tiden, men om jag fick bestämma skulle jag vilja ha den 8:e april eller den 12:e som jag är beräknad på. Men jag tror att jag kommer få senare. Den 21:a eller nått sånt.
Vad tror ni som läser?! Vilket datum kommer bebis kika ut på?


Kommentarer
Elin

Jag tycker att du ska få nu =) Jag vill se din lilla plutt :P

2010-04-01 @ 19:27:09
Lina

Elin försökte lura mej att du fått idag, men hon var inge bra på det så jag gick inte på det. :)

2010-04-01 @ 19:59:21
Hanna

Lina: Ne det förstår jag, haha! Elin är dålig på att ljuga.

Och just det april skämtet förstod jag inte skulle gå hem hos någon. Nästan så alla förväntade sej att man skulle luras om det.



Men tänk så hemskt det skulle vara om det nu var sant :P

2010-04-01 @ 21:32:27
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Emma,21 år & Gravid <3

Åh va mysigt att få tvätta upp alla bebiskläder,

längtar tills jag ska göra det oxå ;)

Och vika in allt i en fin byrå :D hihi!



Jo tack min vecka har vart bra :)

Lugn med bra :D

Din då tjejen? :)



Kram

2010-04-02 @ 11:02:27
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
jessika

jag tror jag kommer få nu på onsdag, då vi ska in på mätning :)

vet inte riktigt då du kommer få, eller klart man inte vet ;d men gissar på den 8 då, som du vill :) vet du om det blir en tjej eller kille ? :p

2010-04-02 @ 17:28:22
URL: http://blondinii.blogg.se/
Marie

Jag vill att den ska komma 9/4! Då blir det exakt 6 månader mellan Melvin och eran lilla! :) Men jag gissar nog på 16/4..Då har du gått över lite lagom :) Johan gissar på 10/4... Vi ses imorgon.. Hade så bra!

2010-04-02 @ 17:43:28
Jenna

Jag tror på 9e april :-)

2010-04-05 @ 13:43:16
URL: http://jennaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0