Andra Avenyn

Någon mer än jag som följer den serien?
Tittade nyss på smygtittarna inför onsdagens program och nu vill jag att det ska bli onsdag snabbt!
Det ska bli så spännande. Och jag tror jag haft rätt hela tiden om våldtäckten!
SPÄNNANDE SPÄNNANDE!


Det är trist att det bara är några få avsnitt kvar av serien nu.
Andra avenyn är nog den enda tvserien jag följt med ändå från början.
OC och One tree hill har jag också sett, men då såg jag dom efter det hade gått på tv.
Så jag räknar inte riktigt med det.
Arn serien som går följer jag också nu, men den är ju snart slut också..

Vilken tvnörd jag är..

Nu ska jag mumsa i mej lite glass och sen ska jag kila iväg till Magnus som är på brandstationen och byter däck och tvättar bilen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0