+7

7 dagar över tiden....
Hur länge ska detta forsätta?
Jag tror jag kommer gå den här veckan ut också!


Bortskämda med vädret blir vi iaf. Solen skiner för fullt idag igen.
Men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag.
Jag har en heeeeeeel vecka framför mej att slå ihjäl igen...
Jag önskar jag fortfarande jobbade, jag saknar att jobba.
Det är så segt att bara gå hemma och speciellt när man väntar på något!

Jag längtar tills jag får min nya telefon. Min som jag har nu har börjat ge upp på allvar.
Det är bara knapparna som lyser. Displayen har gett upp helt. Så det är skitsvårt att se vad som står.
Dessutom så är batteriet inte så bra längre. Laddar ur snabbt..
Så nu väntar jag på den nya som ska komma om ca 2 veckor.
Lite trist att den gamla gett upp, jag har verkligen älskat den telefonen och den har varit super. Tillochmed efter att jag badade med den i somras så funkar den. Eller ja, nu har den börjat ge upp, men iaf. Den har varit toppen!


Så ser den nya ut


Nu ska jag klä på mej och gå ut i solen! KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0